Shelter World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shelter World

Новата ера най-сетне е налице. А вие сте тези, които ще напишете нейната история.
 
ИндексИндекс  PortalPortal  ГалерияГалерия  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

 

 Умения на отделните класове

Go down 
АвторСъобщение
Vlad
Главен Разказвач
Главен Разказвач
Vlad


Libra Брой мнения : 4766
Join date : 22.05.2009
Age : 34
Местожителство : София

Данни на персонажа
Име: Ризраел Клауд
Жизнени точки:
Умения на отделните класове Left_bar_bleue105/105Умения на отделните класове Empty_bar_bleue  (105/105)

Умения на отделните класове Empty
ПисанеЗаглавие: Умения на отделните класове   Умения на отделните класове EmptyВто 26 Май - 18:48

Може би се чудите в какво точно ще се изразяват уменията ви, след като изберете определен клас...Ето малко пояснения.

Как точно да ползвате силата си или уменията си зависи предимно от вас и вашите желания, но ето няколко примера за всеки клас :
(И пак повтарям, не е задължително да ползвате тях, все пак няма да е интересно аз да ви измисля уменията, просто използвайте тези за базови)

Пиро
Възможни умения :
- Огнена стрела, сфера, топка, стена - базови унищожителни умения
- Пречистващ плам - често се използва за премахване на проклятия, инфекции. Има унищожителен ефект срещу демони.
- Огнена аура - обвива тялото на Мага в синкави пламъци, които не нараняват него, но нанасят унищожителни щети на всички наоколо.
- Огнен дъжд - умение за по-напреднали. Пиро Мага е способен да привозве голяма огнена сфера, от която се изстрелват множество огнени капки с различна големина, според силата на Мага, способни да разтопят и най-здравата броня. Умението е ефективно срещу по-многоброен враг.

Уми
- Воден затвор, водно копие, водни...схващате идеята... Smile
- Водна капсула - Използвано срещу враг, това умение обгръща тялото му/й във водна капсула, която изолира въздуха и общо взето го дави. Използвано на себе си е един хубав начин да се самоубиеш...Е, разбира се, ако си добър Уми Маг ще можеш лесно да манипулираш водата така, че да идва кислород до теб. Ефективно срещу Пиро Магове.
- Кристализиране - По-опитните Магове могат лесно да кристализират и заледяват водата, като по този начин й придават всевъзможни форми...Нещо остро? Razz
- Водно драконче - повтарям драконче за да не вземете да ми опишете огромен, закриващ слънцето звяр. И все пак дори под тази си своя чиби(малка) форма, дракона съвсем не е безащитен.

Казе
- Острие от вятър - може би единственото базово унищожително умение на Казе Маговете, което не изисква много сила...Представлява силен и много бърз поток от вятър, който е способен да разсече плътта като остър меч.
- Левитация - Не, това не е самото летене. Това е по-скоро левитиране, или реене, при това за определен период от време. Достатъчно да повдигнете някой падащ в пропаста другар, достатъчно да се качите на върха на някоя кула, без да ползвате стъпалата. За по-напредналите това умение прераства в летене. :-)
- Владеене на климата - Да, само Казе Маговете го могат. Да, яко е. Да, изисква много усилие и сила. Но пък е впечатляващо да накараш облаците да закрият светещото в очите ти Слънце, нали? Или ако излезе пред теб върколак, какво правиш? Закриваш пълнолунието с няколко услужливи облака. :-)
- Ураганни ветрове. - Не си представяйте ураган, който помита град и продължава в търсене на следваща жертва. Това умение представлява масово усилване на вятъра в една или няколко посоки, което в зависимост от силата на Мага, може да предизвика някои наистина разрушителни последствия.

Дух
- Церене - Дух Маговете не ползват бинтове и билки. За какво съм им като могат просто да накарат раната да се изцери.
- Телекинеза - Те са хората , които умеят да местят предмети с ума си.
- Зоокинеза - "Хей здрасти, мечке. Как си днес?" "Радвам се, че попита. Гладна съм, а ти си наблизо."
- Манипулация - Има различни степени, както и всички други умения. В началото едва ли ще можете да накарате някой да повярва, че трябва направи нещо, освен ако не е с много слаба воля. По-напред, ще можете да си играете доста неприятно със съзнанието на повечето. Кой знае, може пък да промиете на някой мозъка и да го направите свой слуга.

Некромант:
По принцип школите на некромантство се делят на: Призоваване, Проклятия и Кръвна магия.
- Воля отвъд - базово призоваващо умение. Връща душата в мъртвото й тяло и налага контрол над "прероденото" насила същество. С това умение може да се "присади" душа към непознато за нея мъртво тяло. Важен е принципът зад всичко.
- Есенцията на живота - според Баланса, есенцията на живота е именно водата. Но това умение, или по-скоро школа, използва кръвта, която е проводникът на живота на всички живи същества. Дори растенията притежават собствена вариация на кръв. Въпросната кръв се използва под формата на всякакви офанзивни умения - копия, сфери и някои много по-опасни. За целта есенцията бива заредена с магическа енергия, което й придава разновидни ефекти.
- Еквилибриум - Некромантите, наистина посветени в религията си, следват и пазят Еквилибриума - Баланса, Равновесието. За тях живота в Шелтър и живота в Отвъдното са два елемента, които трябва да потдържат равновесие. Когато според кодекса на Еквилибриума някоя личност трябва да умре, даден Некромант се заема с тази задача и бива подпомаган от Косача, ако идеологията му е достатъчно праведна. Същото важи и за противоположният случай - когато някоя личност трябва да се върне към живота.
- Сянката на Косача - Сянката на Косача е по-скоро легенда, отколкото достоверна информация. Само най-талантиливите получават достъп до тази истина.

Друид
- Нюх - изключително развити инстинкти в природата. Наистина полезно умение за приключенци и скиталци.
- Повика на дивото - позволява на друида да приеме формата на дадено същество, с което преди това е изградил връзка(помогнал му е или просто се е сприятелил по някакъв начин с него).Това умение включва и Зоокинеза в компонентите си.
- Горска алхимия - билки, тревички, кора от дървета, листа и т.н. Обикновен човек просто би ги гледал с безинтерес. Е, друидите ги виждат като изключително полезни съставки за отварите и отровите си.
- Ен'тар Гародил - част от друидите са способни да използват природата като свой съюзник. Да накарат клоните на дърветата да удушат някой, да се споразумеят с някоя много добродушна пантера да ви хапне. Или просто да направят някоя гора буквално в пълен ад за неподготвения.

Мечемайсторство
- Физическа сила, ловкост, умение с меча - най-главните умения, които един себеуважаващ се мечоносец трябва да има.
- Инстинкт. - Опитайте се да изненадате някой добър мечемайстор, който има рожден ден. Направете му тайно парти, загасете лампите и пазете гробовна тишина. Е, няма да стане. Нашият човек веднага ще ви усети и ще прати всичките ви усилия на вятъра...Май примера не беше добър. С други думи, това умение е много добро, когато някой ви гласи засада, когато някой ви дебне, когато някой е сипал отрова в супата ви. Много ефективно срещу убийци.
- Боен дух - За какво говорим? "И сам войнът е войн." - е казал някога някой мъдър човек. И наистина, дори сам, мечемайстора е повече от опасен. Специално ако има силен Боен дух. Според легендата, Микаел Сион, най-великият мечемайстор е можел да накара всички около него да се парализират или дори да загубят съзнание единствено с Бойният си дух. Страшничко, а? В най-добрия случай враговете му са пълнели гащите. Smile
- Шунпо - това умение представлява кратко, но светкавично движение в някоя посока. Често обърквано с телепорт, ако бива изпълнено както си му е реда. Много ефективно срещу магьосници, опитващи се да си спомнят заклинанието. Razz

Рейнджъри
- Булзай - Окото на бика...Е, не буквално, но това е най-малката точица по средата на мишената, нали? Окото на някой враг, или пък сърцето му не са по-трудни за уцелване, специално ако си добър.
- Камофлаж - "Що за храст е това?" "Това съм аз, тъпчо..." Smile Много ефективно по време на разузнаване и при създаване на засади.
- Зоокинеза. - Мда и Рейнджърите могат да си говорят с животните, но се разбират по-добре с тях, отколкото Дух Маговете. "Здрасти, мечке. Как си?" "Добре, току що изядох един Дух Маг..."
- Дъжд от стрели - звучи смешно, но не е. Често цели отряди са били правени на решето от един единствен Рейнджър...Каква е цаката? Концентрация...другото трябва да го откриете сами.

Маршъл Майстори
- Препариране, приспиване и пр. - наречете го както искате. Това е базовате офанзива на Маршълите. Боц тук, туп там и вече си по гръб. Най-ефективно срещу Магове, които не носят брони.
- Акупунктура - Боли ви гърба? Изкълчили сте ръка? Схванали сте си врата? С едно-две докосвания вече ви няма нищо. Маршълите правят също така едни от най-добрите еротични масажи. Very Happy Шегата настрана, тези хора могат да влеят чиста физическа и психическа енергия само като натиснат нужните точки по тялото ти.
- Бойно изкуство - Карате, Кунг-Фу, Муай-Тай, ако щете и Сумо...Тъй като Маршълите се бият единствено с тялото и крайниците си, те отдават нужното време да научат начините да те заболи, дори да си с броня, която прикрива акупунктурните ти точки. Като те наритат едно хубаво и свалят бронята ти, вече си в тяхна територия.
- Пияният майстор - Гледали ли сте филма "Пияния майстор" с Джеки Чан в главните роли? Или пък Рок Ли в Наруто? Е вече можете да си представите картинката. За тези, които не са препоръчвам ви да го направите. Уникално е.

Асасини
- Познание на отровите, мятане на ками и ножове, точност и ловкост - това са базовите изисквания за един асасин.
- Промъкване - Всеки може да се промъква, нали? Но асасините са го осъвършенствали до нечувана степен. Последната мисъл на много жерви е била "Но как може сянката ми да ме убие??"
- Игра на маски - често го наричат и "Преобразяване". Говори се, че Асасините са били първите актьори...Нима е възможно? "Здрасти, Майк. Изглеждаш добре днес." "Благодаря, Тим. Сигурно защото не съм Майк." "Ъ?"
- Прегръдката на Смъртта - звучи смразяващо, нали? Умение, ползвано от най-опитните убийци. Често жертвата получава писмо, в което пише : "Няма измъкване от прегръдката на Смъртта." Получите ли подобно писмо, до няколко дни ще сте мъртъв...Никой получил това съобщение, не е оживявал. Как го правят? Говори се, че правят сделка с Демоните и с Бога на Смъртта...Какво ли не се говори, но истината винаги остава скрита.

Паладин
- Волята на Анил'те - Волята на Анил'те, както всички други умение на паладините, позволява на дадена личност да използва благословените сили на божеството на светлината. А именно - да Цери в известна степен и да дарява определени временни или по-постоянни бонуси.
- Щитът на справедливостта - Въпросното умение ви позволява да живеете по-дълго. Какво? Кратко, ясно и точно. Не говорим за дълголетие, а по-скоро за издръжливост по време на битка. (+30% бонус към стата Защита на последно ниво умение).
- Боец на светлината - Анил'те те благославя, праведнико. Ти вече си Боец на светлината. Получаваш титлата "рицар" и вече всички са длъжни да те наричат "сир". Като бонус вече си имаш малко имение и известен имот. Освен тези плоски подробности, ти вече си обучен в някой от бойните стилове на паладините, които са напълно индивидуални и не са за пропускане.
- Изкупление - Кой не е спазвал волята на единственият Бог Анил'те? Кой е бил лошо момче/момиче? Хм? Е, достигнате ли това умение, значи наистина ви интересуват тези неща. Водите се фанатик, или на нормален език - психопат. Но ако пренебрегнем този дребен факт, умението ви позволява наистина да накажете някой неверник, по красив и болезнен начин. Тайната рецепта за това обаче се крие в тайна.

Берсерк
- Физическа сила - камъните ти завиждат за твърдите мускули, а повечето врати и стени ти правят път.
- Каменна плът - трудна работа е да се свали статуя като теб. От толкова бой си добил доста странна издръжливост, с който никой от другите класове не може да се мери. Да не говорим, че когато те обземе бойната ярост не чувстваш болка.
- Слепота - научиш ли веднъж това умение, вече можеш да се наричаш посредствен самоубиец и да се хилиш в отговор на писимистичните погледи на другите. По време на битка губиш зрението си и потъваш в дълбоките води на инстинктите си. Другите ти сетива достигат нечувано равнище и постигаш неща, които няма да повярваш ако ги видеше с очите си. Умението не е контролируемо.
- Берсерк - или така наречената "бойна ярост". От тук насетне ти си машина за убиване. Болката за теб е само нищожен гъдел. А смъртта така и не идва, докато не свърши битката. Силата, издръжливостта, скоростта...всичките те меко казано се повишават. Умението е опасно за околните, без значение дали са врагове или приятели.


Това са базовите умения, които всеки един избрал класа си играч има! Останалите умения оставам самите вие да си изберете. Ако искате ползвайте тези, ако искате си измислите, още от самото начало, различни. Тези умения се зачитат само за първоначалния ви клас. За втория и третия ви избор на клас не ги получавате, дори да искате. С други думи ако изберете като втори клас "Мечемайстор" няма да получите базовите умения и ако ги желаете ще трябва да ги научите от Майсторката.


Последната промяна е направена от Vlad на Нед 11 Апр - 17:01; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
https://worldofvile.bulgarianforum.net
Vlad
Главен Разказвач
Главен Разказвач
Vlad


Libra Брой мнения : 4766
Join date : 22.05.2009
Age : 34
Местожителство : София

Данни на персонажа
Име: Ризраел Клауд
Жизнени точки:
Умения на отделните класове Left_bar_bleue105/105Умения на отделните класове Empty_bar_bleue  (105/105)

Умения на отделните класове Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Умения на отделните класове   Умения на отделните класове EmptyНед 11 Апр - 17:00

Некромант:
По принцип школите на некромантство се делят на: Призоваване, Проклятия и Кръвна магия.
- Воля отвъд - базово призоваващо умение. Връща душата в мъртвото й тяло и налага контрол над "прероденото" насила същество. С това умение може да се "присади" душа към непознато за нея мъртво тяло. Важен е принципът зад всичко.
- Есенцията на живота - според Баланса, есенцията на живота е именно водата. Но това умение, или по-скоро школа, използва кръвта, която е проводникът на живота на всички живи същества. Дори растенията притежават собствена вариация на кръв. Въпросната кръв се използва под формата на всякакви офанзивни умения - копия, сфери и някои много по-опасни. За целта есенцията бива заредена с магическа енергия, което й придава разновидни ефекти.
- Еквилибриум - Некромантите, наистина посветени в религията си, следват и пазят Еквилибриума - Баланса, Равновесието. За тях живота в Шелтър и живота в Отвъдното са два елемента, които трябва да потдържат равновесие. Когато според кодекса на Еквилибриума някоя личност трябва да умре, даден Некромант се заема с тази задача и бива подпомаган от Косача, ако идеологията му е достатъчно праведна. Същото важи и за противоположният случай - когато някоя личност трябва да се върне към живота.
- Сянката на Косача - Сянката на Косача е по-скоро легенда, отколкото достоверна информация. Само най-талантиливите получават достъп до тази истина.

Друид
- Нюх - изключително развити инстинкти в природата. Наистина полезно умение за приключенци и скиталци.
- Повика на дивото - позволява на друида да приеме формата на дадено същество, с което преди това е изградил връзка(помогнал му е или просто се е сприятелил по някакъв начин с него).Това умение включва и Зоокинеза в компонентите си.
- Горска алхимия - билки, тревички, кора от дървета, листа и т.н. Обикновен човек просто би ги гледал с безинтерес. Е, друидите ги виждат като изключително полезни съставки за отварите и отровите си.
- Ен'тар Гародил - част от друидите са способни да използват природата като свой съюзник. Да накарат клоните на дърветата да удушат някой, да се споразумеят с някоя много добродушна пантера да ви хапне. Или просто да направят някоя гора буквално в пълен ад за неподготвения.

Паладин
- Волята на Анил'те - Волята на Анил'те, както всички други умение на паладините, позволява на дадена личност да използва благословените сили на божеството на светлината. А именно - да Цери в известна степен и да дарява определени временни или по-постоянни бонуси.
- Щитът на справедливостта - Въпросното умение ви позволява да живеете по-дълго. Какво? Кратко, ясно и точно. Не говорим за дълголетие, а по-скоро за издръжливост по време на битка. (+30% бонус към стата Защита на последно ниво умение).
- Боец на светлината - Анил'те те благославя, праведнико. Ти вече си Боец на светлината. Получаваш титлата "рицар" и вече всички са длъжни да те наричат "сир". Като бонус вече си имаш малко имение и известен имот. Освен тези плоски подробности, ти вече си обучен в някой от бойните стилове на паладините, които са напълно индивидуални и не са за пропускане.
- Изкупление - Кой не е спазвал волята на единственият Бог Анил'те? Кой е бил лошо момче/момиче? Хм? Е, достигнате ли това умение, значи наистина ви интересуват тези неща. Водите се фанатик, или на нормален език - психопат. Но ако пренебрегнем този дребен факт, умението ви позволява наистина да накажете някой неверник, по красив и болезнен начин. Тайната рецепта за това обаче се крие в тайна.

Берсерк
- Физическа сила - камъните ти завиждат за твърдите мускули, а повечето врати и стени ти правят път.
- Каменна плът - трудна работа е да се свали статуя като теб. От толкова бой си добил доста странна издръжливост, с който никой от другите класове не може да се мери. Да не говорим, че когато те обземе бойната ярост не чувстваш болка.
- Слепота - научиш ли веднъж това умение, вече можеш да се наричаш посредствен самоубиец и да се хилиш в отговор на писимистичните погледи на другите. По време на битка губиш зрението си и потъваш в дълбоките води на инстинктите си. Другите ти сетива достигат нечувано равнище и постигаш неща, които няма да повярваш ако ги видеше с очите си. Умението не е контролируемо.
- Берсерк - или така наречената "бойна ярост". От тук насетне ти си машина за убиване. Болката за теб е само нищожен гъдел. А смъртта така и не идва, докато не свърши битката. Силата, издръжливостта, скоростта...всичките те меко казано се повишават. Умението е опасно за околните, без значение дали са врагове или приятели.
Върнете се в началото Go down
https://worldofvile.bulgarianforum.net
 
Умения на отделните класове
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Разказвачески умения-тренировка на Кейт
» Класове и Специалности
» Създаване На Персонаж

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Shelter World :: Лаф зона :: Архив на Тъмния Век :: Начало/Създаване на герой-
Идете на: