Shelter World

Новата ера най-сетне е налице. А вие сте тези, които ще напишете нейната история.
 
ИндексИндекс  PortalPortal  КалендарКалендар  ГалерияГалерия  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  ТърсенеТърсене  ПотребителиПотребители  Потребителски групиПотребителски групи  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

Share | 
 

 Предстоящи нововъведения и предложения относно тях

Go down 
Иди на страница : Previous  1, 2, 3  Next
АвторСъобщение
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 15:48

предложението се отменя щото влад така каза прочети другите постове


http://www.spooncraft.com/wp-content/uploads/2009/07/asmo-drac-polearm.jpg
майстора на берсерковете
http://home.comcast.net/~lich3/assets/necromancer.jpg
майстор на некромансерите
http://illiweb.com/fa/pbucket.gif
Майстор на Друидите
http://www.freewebs.com/saki_saki/Kenshin.JPG
майстор на самураите Smile

11:Кристалната Пещера там се намираха едни от най-скъпоцените камани на света много хора са се опитвали да ги оберат но никой от тях не е успявал била е пазена от най-стари и мощен дракон който хората помнят с кожа покрита от диаманти желязо водни елементи огнени и въздушни със способноста да сменя кожата си остоява почти на всяко едно заклинание или удар
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 17:11

Нова местност "Пещерата Зал'Хир" входа е като дупка надоло и ако човек се отпусне и е малко по хлъзгаво(а то е стръмно ) може да се затаркаля на доло по наклона . Вътре има големи скорпиони с височина около 30-40 сантиметра ( без опашката ) тва незначи , че неможе да има изклучения :Д средно казвам . Най - на вътре се намира " Леговището на Зал'Хир" което представлява една голяма зала огряна от факли и с много кости и оръжия на загиналите смелчаци в нея .Зал'Хир е могъщо същество и е като кентавър само дето не междо кон и човек а междо скорпион и човек ( Ако сте гледали деца шпиони там има едно такова това е нещо подобно ) . Рахомаха с дълга , грамадна и тежка пика което съвсем не е проблем за огромните му размери и здравата му физика . Притежава велика сила и е доста своенравен освен това обича битките и сам си е обещал когато срещне достоен опонент да не го убива . Което значи разбирасе , че недостойните не напускат това място . Зал'Хир е кралят на скорпионите или Кралят Скорпион въпреки , че дворецът му нее от най - приветливите не отстъпва на повечето дворци по красота .
След входа който е стръмен следва равен очастак и кажи речи тва си е замак под земята има стени от красиви жълти камъни,а по тях факли.Има легенда , че скорпионите обитавали това място са хората които са се провалили при Зал'Хир. Предполага се също така ,ч е някъде из замъкат има невероятни съкровища .

ПП : Извинявам се , че написах толкова разбъркано и като цяло не добре ама ... все пак още е предложение незнам дали ще ми го удобрат
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Vlad
Главен Разказвач
Главен Разказвач
avatar

Libra Брой мнения : 4725
Join date : 22.05.2009
Age : 29
Местожителство : София / Червен бряг

Данни на персонажа
Име: Ризраел Клауд
Жизнени точки:
105/105  (105/105)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 17:21

Нека има повече босове! Хората обожават босове! Smile
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://worldofvile.bulgarianforum.net
Vlad
Главен Разказвач
Главен Разказвач
avatar

Libra Брой мнения : 4725
Join date : 22.05.2009
Age : 29
Местожителство : София / Червен бряг

Данни на персонажа
Име: Ризраел Клауд
Жизнени точки:
105/105  (105/105)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 17:24

F1reF1stAc3 написа:
предложението се отменя щото влад така каза прочети другите постове


http://www.spooncraft.com/wp-content/uploads/2009/07/asmo-drac-polearm.jpg
майстора на берсерковете
http://home.comcast.net/~lich3/assets/necromancer.jpg
майстор на некромансерите
http://illiweb.com/fa/pbucket.gif
Майстор на Друидите
http://www.freewebs.com/saki_saki/Kenshin.JPG
майстор на самураите Smile

11:Кристалната Пещера там се намираха едни от най-скъпоцените камани на света много хора са се опитвали да ги оберат но никой от тях не е успявал била е пазена от най-стари и мощен дракон който хората помнят с кожа покрита от диаманти желязо водни елементи огнени и въздушни със способноста да сменя кожата си остоява почти на всяко едно заклинание или удар

Майсторът на Берсекърите не ме кефи. xD Другите що годе биват. Smile А за пещерата - звучи суп.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://worldofvile.bulgarianforum.net
Rodgey.

avatar

Брой мнения : 71
Join date : 27.10.2009

Данни на персонажа
Име: Роуджоу Ирасос
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 18:03

Аз имам идея. Освен основните класове (Пиро, Казе, Уми, Сух, Мечемайстор, Асадин, Рейнджъри и Маршъл майстори) да има и по-висши класове, които да получаваш след определено ниво. Може да бъде нещо от сорта на Ледени, Електрически и пр. магове и Нинджи, Стрелци и пр. Не знам, може пък да са обединени бойни и магически умения. Нещо такова.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 18:16

Имаш предвит нещо като втори клас ем тея Нинджи и Стрелци ми то Асасините са си нинджи а Рейджарите са стрелци Отностно леденото то е измислено Уми маговете могат да праат лед смисал в тея по напредналите техники де поне до колкото помне де ...>>
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Rodgey.

avatar

Брой мнения : 71
Join date : 27.10.2009

Данни на персонажа
Име: Роуджоу Ирасос
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 21:16

Да де, има предвид нещо като по-горни раздели на първоначалните класове.

И си прав, не се изказах правилно със "лед" имах предвид някакви по-висши.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 4 Ное - 22:38

Ем ние неможеме да разбереме какво имаш предвит затова дай правилен пример интерестно ми е какво по горно разклонение може да има Уми :? Контролира водата ... Например Бавни магове Контролират я бавно и ръш магове дават яко на ръш с водата :Д . Бъзикам се бате значи идеята горедоло бива обаче не пасва поне ако не се преработи ама доста добре ...> Ще те посъветвам ти да не си праеш усилия
ПП : А отмене в най - скоро време очаквайте още добре замислени босове :П
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 5 Ное - 15:31

Rodgey. написа:
Аз имам идея. Освен основните класове (Пиро, Казе, Уми, Сух, Мечемайстор, Асадин, Рейнджъри и Маршъл майстори) да има и по-висши класове, които да получаваш след определено ниво. Може да бъде нещо от сорта на Ледени, Електрически и пр. магове и Нинджи, Стрелци и пр. Не знам, може пък да са обединени бойни и магически умения. Нещо такова.


това го има само че не е написано пример
аз съм пиро маг и после ако стана казе маг ще мога да акцелерирам магйите си с въсздух и така да праят по голям дмг това го има просто влад го не е написал и има ако си маг и после 2рия клас ти е маг ставаш Чисто Кръвен Маг а ако е меле ставаш Батле Маг
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 5 Ное - 15:36

Блейз яко е въпреки че половината неща сам ги гледал по филмите ако го и подредиш малко ще е хстра
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 5 Ное - 15:36

Владд едитни учителя на Берсерковете искам да го видя Smile
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Пет 6 Ное - 14:42

F1reF1stAc3 написа:
Блейз яко е въпреки че половината неща сам ги гледал по филмите ако го и подредиш малко ще е хстра

Ем някои неща ги има по филмите наистина да обаче като цяло това си е мое лично въображение дето го мисля ! Ъм попринцип аз филми не гледам много :П . Ем ти бая неща си метнал от One Piece Razz
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Съб 7 Ное - 6:37

само Черната брада
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Съб 7 Ное - 13:13

Да само един цял персонаж + там нещо негово ... хД
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Съб 7 Ное - 13:42

който аз сигорно ще управлявам
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Съб 7 Ное - 14:53

lol! Причината за което няма да е , че си много добър , а че си го измисил ти ... > Wink и кво кефиш ли се :? то попринцип да разказваш и да оправляваш НПЦ - та не е повод за хвалене па и аз ще си оправлявам мойто НПЦ Зал'Хир дето е скорпиона щото най - добре знам характера , а и на никой друг не съм казал повече отколкото аз знам Wink ама не се хваля като тебе нали Wink айде поне му измисли неква оригинална история на твойто НПЦ та да имаш наистина причина ти да си го водиш ...> или и това ще копираш от One Piece
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Блейз

avatar

Брой мнения : 233
Join date : 14.10.2009

Данни на персонажа
Име: Блейз
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Съб 7 Ное - 15:06

Узала е била прелестно красива херцогиния наследила власта на баща си поради липсата и на сапруг тя поела изцяло управлението на малкото херцогство . Въпреки това армията и била велика , не толкова заради самата армия колкото заради самата нея . Макар да било красиво момичето обичало прекалено много да се бие . Пленено от уханието на победата то продължавало да се бие и да се бие за слава и сила . Типичен войник fighter for highter ...
Станала толкова силна , че един ден предизвикала един от боговете . Битката била ужесточена , но целият този труд през годините дал резултат срещо лентяйствата на бога . Разгневени от това боговете се убедили и събрали всички сили , като направили заклинание и проклели войската на Узала и самата тя да не излизат от наскоро построения интересен замък на Узала . Поради проклятието херцогинията загубила част от издражливоста си срещо магии и богът който бил претърпял по рано поражение я проклел докато е в този замък тя , нейната армия и всички които дойдат и ги победи да са пуло хора пуло скорпиони . Това напълнило душата на главатярът на човекоскорпионите да отмасти на боговете и тя започнала да тренира всеки ден усърдно , което било и единственото нещо за правене . Тренирала сама и с подчинените си обичала да се бие с присъстващите , но понеже не обича загубилите тези , които идват не достатачно силни за да я заинтригуват биват превърнати в човеко скорпиони и също прокълнати да не излизат от замъка . Така вече хиляди години се пази легендата за това място , че армията от прокълнатите човеко скорпиони + нейния главатар известен вече като Зал'Хир чакат някой който по незнае начин да разруши проклятието . Почти никой даже и някои от боговете не знаят , че могъщото същество Зал'Хир всъщност е прелестно красива жена войн !
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Рейкадо Сансоу
Разказвач
Разказвач
avatar

Брой мнения : 170
Join date : 04.06.2009

Данни на персонажа
Име: Рейкадо Сансоу
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 19 Ное - 17:45

Като прочетох набързо предложенията , окото ми се спря най-много на предложите от Файър нови класове , ама според мен класовете вече са достатъчно. Та моята идея е допълнение към неговата:
(всички следват един тип - прогрес по пътя по , които върви героя ви)
Самурай - зависи колко е напреднъл маршала и това е следващия ранк , ако изучаваш само това.

Берсерк - мечемайстор , които е увладял толкова добре меча си , че не му е проблем да служи с още един.(Не че му е проблем да служи още в началото с два , но просто сега е по-добър с двата едновременно)

Некромансер: Дух магове преминали на тъмната страна. (мисля , че това е изчерпващо)

Друид: Толкова добри рейнджъри , че дори могат да се превръщат в свойте спътници-животните.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 19 Ное - 20:29

не е лошо като идея но мисля че влад вече е изработил всичко и му остават няколко детаила да доизработи и ще пусне новите земи
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Redwine

avatar

Aquarius Брой мнения : 761
Join date : 30.11.2009
Age : 33
Местожителство : Пловдив

Данни на персонажа
Име: Айви Еърборн
Жизнени точки:
120/120  (120/120)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 16 Дек - 11:06

F1reF1stAc3 написа:
класове герой:

1:Самурай - боец с невероятна бързина и катана която реже стени
2:Копиеносец или Боец с оръжие за две ръце - човек с невероятна сила която в древната история те са разрушавали цели планини само с един замах на Полеарма си
3:Некромансер:магиосник който напулно се е отдал на черната магия черпят силите си от ада имат умения да съживияват мъртвите и да прокълнават живите
4:Друид - Родени сред природата отгледани от животните Магиосници които имат силата да призовават вълци мечки и горски духове и могът самите да се превръщат в такива


другото ми предложение нови оръжия и жилетки при ковача
-Полеарм/Спеар/Лонг Хаммер аттака 20/30/40 (защото са по бавни но силата е разрушителна)
-Катани и други такифа самурайски мечове 10/15/20 (много бързи но не чак толкова силни)
-Книга На Черните Магий/Свитак На Поркелтите/Свитак На Съживяването 10/20/30 (Само за Некромансера)
-Корен От Световното Дърво/Рог На Великия Елен/Зъб На Древния Вълк 10/20/30 (Само За Друида)

Също така предлагам ново НПЦ на име Черната Брада
описание: След като е бил няколко години пират обикалящ из источните земи той е намерил плодът на дявола и го е изял което го е направило велик магиосник и сега иска да превземе останалта част от света той е висок с дълга черна коса и брада леко дебел но е велик магиосник

Нови Майстори в Академията
Майстор На Катаната - Роронин Кеншин
Майстор На Полеарма - Асмодиан Драгоновия Полеарм
Майстор На Некромансерите - Астеридакс Алине
Майстор На Друидите - Грейр Глас Гинвидон

Магий И Бойни Умения
за самурая нищу неми идва може би Раздвояване/Хиляди Катани
Копиеносец или Полеарм Земетръсен Удар/Раздвояване/Разрушаващ Удра От Ада
Некромасер Призоваване На Демони/Проклятие За Забавяне/Дъх На Черна Магия
Друид Призоваване На Горски Животни/Меча Форма/Вълча Форма

с радост бих поел Майсторите на Некроманцер И Полеарм ако искате бих им намерил и подобаващи снимки както и на оръжията и на новто нпц което предложих

Наистина страхотна идея Макс! Искам само една идейка да подхвърля. Понеже тези нови класове са свързани с Азия, сред заиадските народи честта и достойнството са на пиедестал, си мисля, че Некромансера и Друида не бива да са толкова крайни.
Некромансера е само зло, но според мен, за да бъде привлекателен като клас, трябва да има нещо още в него. Все пак, за да бъде дете на Ада си е продал душата (предполагам), а Ада винаги си събира данъците, така да се каже. Няма ли да е добра идея, всеки път когато Некрото съживява някой труп да му дава част от своята душа и така да си плаща задълженията. Иначе такъв един клас без слабости и цяла армия зомбита и скелети прави нещата много сложни. То почти няма смисъл да се изправя човек срещу него.
Друида пък от друга страна е само добро. И нека го направим и него по интересен, за да не си представяме феичка, седнала на някое клонче с флейта в ръка. Примерно, може когато си сменя формата на мечка или вълк да изпада в някакъв необуздан бяс, и макар и силен и бърз, да губи част от разума, и съответно, човешкия си опит. Или пък да използва отрови, бръшляни и треви и да може да си затваря враговете в растителни отровни затвори.
Нещо такоава....
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://www.redwine-makemeup.blogspot.com
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Сря 16 Дек - 17:42

Имах това в предвид и с общи съгласия от мен и Владд направихме подобрение на Некромансера начи той ще е разделен на две подчасти

Част 1 : Кървави магиий с две думи исползва кръвта си за да напада с нея и неговорим за няколко капчици кръв говорим за Некромансери които под кожата имат само кръв което им позволява да правят голями мощни атаки .

Част 2 : Призоваващи Некромансери които могат да призовават митични същества на тяхна страна да се бият като демони,скелети,гиганти ( това ще зависи от силата на самия герои )


а за друидите нямам никаква идея може да помогнеш ако имаш нещо в предвид
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 17 Дек - 22:32

Малко обновление свързано с класа Друиди
1 : Първо шапе шифтър друида да има умения които да може да се превърне във всяко едно ГОРСКО същество
2 : Второ да може да исползва билки да прави отвари приемрно за енергия за сила за лекуване на раните по време на битката но трябва да си ги събира в гората примерно една колба да иска 2-3 вида трева която разказвача да решава дали е намерил и другото да има умение да контролира растенията околло него приемрно пред един друид се ипсравя ассассин много бърз но пък друида използва магия която заплита краката на ассассина с растения и друида се превръща в вълк или някво животно и битката започва

нещо такова
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Mraka

avatar

Aquarius Брой мнения : 37
Join date : 22.03.2010
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Аслан Нимирин
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 25 Мар - 0:36

В духа на РП-то ви предлагам Compendium Magica от Мрак фон Мракос Very Happy


Глава първа: За Магията Изобщо
Изпървом създали бяха боговете света и разделиха го на три - дух, материя и елементи.Всеки да живее както сметне за добре и да върши каквото му харесва.Тайно от другите обаче всеки бог дари по малко от мистичната си сила в света.Видя ги тогава Гоал'Хал що вижда всичко със своята светлина и реши, че усилия що са отделно са по-слаби от единните и съедини мистичната сила и нарече я магия.Властва тази сила над останалите три и някои хора се раждат с нея.В този смисъл магьосник е всякой що може да манипулира чрез магия дори един единствен елемент от трите и всеки може да се научи да контролира трите заедно.Владението на трите в абсолютната им цялост, обаче би значело че владеещият е богоподобен а боговете що владеят не искат да делят власт.Прозрял Дал'Хел първи това и разпоредил - никой що владее магията, не може да владее троицата изцяло и ще бъде допуснат най-много до две от трите единства що се ограничават от неговото учение.Така разпоредил и се появили магьосниците на Шелтър:
Пиро, Уми и Казе - тези що притежават афинитет към елементите на природата и изначално с магика я призовават и управляват.Единствени от всички могат те да призовават елементи от нищото и не се нуждаят от изходен материал с който да работят.В този смисъл техните владения са Елементи и Материя
Некроманти и Духовници са тези що търсят владение на духа и материята но докато Духовниците търсят да запазят баланса във всичко що вършат, да бъде естествено и угодно на боговете съществуването им, Некромантите търсят собственото си развитие и прокълнати от Дал'Хел вечно да търсят могъществото си и никога да не могат да достигнат боговете. И двата вида търсят единството на Дух и Материя и това е тяхното владение.
Друидите и Рейнджърите са чеда на природата и самата земя им дава сили.От всички магьосници най-слабо познатия дял е именно тяхната магия.Свободни от проклятието на Дал'Хел те могат да използват свободно троицата в нейната цялост, но по инстинкт и благословия на своята милосърдна богиня Елерхия.


По-нататък е обгорена и осакатена.Единствената смислена част по-нататък е тази която се отнася за Некромантите

...тяхното проклятие.Освободени от нуждата да се молят на боговете си те от всички други най-добре разбират тайната на живота и въпреки че не могат да го създават както правят боговете, те могат да го преливат и отнемат.
Във виното е истината казват старите поговорки.В кръвта е животът казват некромантите.Нужна им е тя за всяка магия за живот и как иначе щом тя е единството между духа и материята което се нарича живот.С чужда кръв могат да придобият спомени що не са техни и със своята да дарят такива.Да прелеят своя дух в чуждо тяло и да установят контрол над него или просто да установят истината - това е само част от уменията им в тази област.
Със своята кръв могат те да дарят на мъртво тяло живот и воля за да им служи и това се нарича Пробуждане.Не трябва магът който е без опит да се заблуждава - всеки що контролира материята може да движи тела чужди и свои или дори каквато и да е материя по своите желания.Некромантът обаче дарява част от своята искра за да съживи мъртви вече тела или дори предмети.Така "съживените" имат собствена воля и характер макар да делят духа си с този на некроманта и му служат по собствено усмотрение, за разлика от чисто магичните конструкции създадени за да движат материя по волята на магьосника тези служители не изискват концентрация и заповеди за всяко едно действие.Това колко са умни и как реагират при всички конструкти зависи от магията вложена в тях и начина по който е приложена.
Последното от уменията на некромантите е тясно свързано с проклятието на Дал'Хел - както той и боговете в своето желание да създадат свят допуснали, макар и за малко нещо което е парадокс по своята същност, това умение чрез магиката се предало от проклятието на Дал'Хел върху некромантите.Проклятията са от най-слабо познатите дялове на магиката и са тясно свързани със създаване на парадокси и отклонения от реалноста.Съществуват някои ограничения но опитния некромант би могъл да ги заобиколи.Така например проклятието може да бъде само срещу определено нещо - ако някой не знае какво е щастие той не може да бъде прокълнат да е нещастен, но опитния некромант може да изплете магиката си така, че да обвърже проклятието си с индивида и то да възприема определеност когато определеност възприеме и самия индивид - ако щастието за него е да сече дърва то проклятието ще се опита да манипулира духа му така че да изврати желанието му и да му покаже колко много горски животни страдат от неговото щастие и по този начин да го превърне в нещастие.В този смисъл...


книгата продължава нататък и е в по-малка или по-голяма степен неясна и говори все за магиката.Ако ви хареса идеята ще пиша още когато имам време или идеи Smile всеки който има допълнителни идеи да ги споделя Smile Също би било добре ако някой от администраторите драсне един одобрителен ред за да знам дали нещата написани до тук са в сила за Шелтър Smile
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
F1reF1stAc3

avatar

Taurus Брой мнения : 2206
Join date : 14.10.2009
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Олаф.Д.Асе
Жизнени точки:
114/117  (114/117)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 25 Мар - 0:50

Хубаво е но е копирано ние не копирваме или поне избягваме да копирваме . Скоро ще правим Сверните земи тай че ако имаш некакви идеи за там пиши ги тук ^^
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Mraka

avatar

Aquarius Брой мнения : 37
Join date : 22.03.2010
Age : 29

Данни на персонажа
Име: Аслан Нимирин
Жизнени точки:
0/0  (0/0)

ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   Чет 25 Мар - 0:54

О.о измислих си го съвсем сам в съответствие със света на Шелтър Smile
Исках да звучи по определен начин но явно не съм успял Very Happy .Мммм северни земи казваш...
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Sponsored content




ПисанеЗаглавие: Re: Предстоящи нововъведения и предложения относно тях   

Върнете се в началото Go down
 
Предстоящи нововъведения и предложения относно тях
Върнете се в началото 
Страница 2 от 3Иди на страница : Previous  1, 2, 3  Next

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Shelter World :: Правилата :: Обща дискусия-
Идете на: